15.11.2021
ТЕМА: Е.Гофман "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Гофмана.
Викривальний зміст твору
1. Пригадайте лексичне значення слів філістери,
ентузіасти , які ви мали засвоїти на минулому уроці.
2. Які образи твору , на вашу думку, можна віднести до філістерів, а які до ентузіастів. Дайте їм характеристику.
8.11.2021
ТЕМА: Специфіка переходу від романтизму до реалізму.Романтизм у Німеччині.
Е.Гофман як представник гротескної течії романтизму.Віхи мистецького шляху.Особливості сюжету й композиції повісті"Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер" .Гротескні образи
МЕТА: Ознайомитися з соціально- політичним становищем Європи на порубіжжі XVIII- XIX cт., що сприяли переходу від романтизму до реалізму, з життєвим та творчим шляхом Е.Гофмана, особливостями сюжету та композиції повісті; формувати навички визначення проблематики твору; виховувати читацький інтерес
1. Які поняття у вас асоціюються зі словом романтизм ?Пригадайте вивчене у 9 класі про цей літературно- мистецький напрям.
2. Опрацюйте текст за фрагментами інфографіки "Від романтизму до реалізму", ст.50 .Підготуйте усне повідомлення .
3. Уважно і вдумливо розгляньте таблицю"Етапи німецького романтизму" , а також особливості романтичного твору, ознаки романтизму, ст. 51.Підготуйте усне повідомлення за цим матеріалом.
4. За інфографікою зі ст.52 ,а також таблиці "Мистецька спадщина Е.Гофмана, ст.53- 54,іншими джерелами інформації складіть розповідь за темою " Е.Гофман - ідеал людини доби романтизму".Зробіть необхідні записи в зошиті.
5. Дайте усні відповіді на запитання №1- 10, ст.54.
6. На сьогодні ви мали вже прочитати повість Е.Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер":
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2895
7. Записати в зошит і запам'ятати літературні терміни:
гумор,іронія, сатира, гротеск,сарказм ,а також засвоїти значення слів філістер, ентузіасти.
8. Особливості сюжету і композиції. Уважно розглянути схему з визначенням теми, ідеї, проблематики твору і записати її в зошит , використавши для створення паспорту цього твору , ст.56.
Розглянути таблицю "Мотиви твору", ст.56.В зошит записати мотиви повісті . Знати особливості кожного й уміти про них розповісти.
9. Гротескні образи, ст.56-57. Ви вже знаєте , що означає літературний термін гротеск, у чому полягають його особливості.Подумайте і скажіть, які ситуації, образи
твору ,події можна назвати гротескними ?
10. Виконати тест :
Е.ГОФМАН.РОМАНТИЗМ."КРИХІТКА ЦАХЕС..."
ДО УВАГИ!!! Виконання тесту обмежено в часі проходженням 1 разу .Виконуйте вчасно й доброчесно .
1.11.2021
ТЕМА: Позакласне читання.
Правдивість зображення місцевого колориту і справжнього іспанського характеру в новелі П.Меріме "Кармен"
МЕТА : Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом французького письменника П.Меріме, змістом його новели;
удосконалювати вміння аналізувати прозові твори; виховувати емоційну сферу вдумливого читача
1. Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом французького письменника П.Меріме
4. Визначити тему та ідею новели, записати в зошит .
а також фільм - оперу , музику до якої створив Ж.Бізе.
Дайте усну відповідь на запитання:
* Що спільне й відмінне у цих різних видах мистецтва ( кіно та опері) з літературним видом мистецтва - новелою П.Меріме "Кармен" ?
7. Виконати тест : П.МЕРІМЕ "КАРМЕН"