10 ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

 


                            15.11.2021


ТЕМА: Е.Гофман "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості  Е.Гофмана.

Викривальний зміст твору

1. Пригадайте лексичне значення слів філістери,

 ентузіасти , які ви мали засвоїти на минулому уроці.

2. Які образи твору , на вашу думку, можна віднести до філістерів, а які до ентузіастів. Дайте їм характеристику.



3. Виконати тест :

Е.ГОФМАН" КРИХІТКА ЦАХЕС"-2



                              8.11.2021


ТЕМА: Специфіка переходу від романтизму до реалізму.Романтизм у Німеччині.

Е.Гофман як представник гротескної течії романтизму.Віхи мистецького шляху.Особливості сюжету й композиції повісті"Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер" .Гротескні образи

МЕТА: Ознайомитися з соціально- політичним становищем Європи на порубіжжі XVIII- XIX cт., що сприяли переходу від романтизму до реалізму, з життєвим та творчим шляхом Е.Гофмана, особливостями сюжету та композиції повісті; формувати навички визначення проблематики твору; виховувати читацький інтерес 

1. Які поняття у вас асоціюються зі словом романтизм ?Пригадайте вивчене у 9 класі про цей  літературно- мистецький напрям.

2. Опрацюйте текст за фрагментами інфографіки "Від романтизму до реалізму", ст.50 .Підготуйте усне повідомлення .


3. Уважно і вдумливо розгляньте таблицю"Етапи німецького романтизму" , а також особливості романтичного твору, ознаки романтизму, ст. 51.Підготуйте усне повідомлення за цим матеріалом.

4. За інфографікою зі ст.52 ,а також таблиці "Мистецька спадщина Е.Гофмана, ст.53- 54,іншими джерелами інформації складіть розповідь за темою " Е.Гофман - ідеал людини доби романтизму".Зробіть необхідні записи в зошиті.

5. Дайте усні відповіді на запитання №1- 10, ст.54.

6. На сьогодні ви мали вже прочитати повість Е.Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер":

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2895


7. Записати в зошит і запам'ятати літературні терміни: 

гумор,іронія, сатира, гротеск,сарказм ,а також засвоїти значення слів філістер, ентузіасти.

8. Особливості сюжету і композиції. Уважно розглянути схему з визначенням теми, ідеї, проблематики твору і записати її в зошит , використавши для створення паспорту цього твору , ст.56.


Розглянути таблицю "Мотиви твору", ст.56.В зошит записати мотиви повісті . Знати особливості кожного й уміти про них розповісти.

9. Гротескні образи, ст.56-57. Ви вже знаєте , що означає літературний термін гротеск, у чому полягають його особливості.Подумайте і скажіть, які ситуації, образи 

твору ,події можна назвати гротескними ?

10. Виконати тест : 

 Е.ГОФМАН.РОМАНТИЗМ."КРИХІТКА ЦАХЕС..."

ДО УВАГИ!!! Виконання тесту обмежено в часі проходженням 1 разу .Виконуйте вчасно й доброчесно .



                              1.11.2021


ТЕМА: Позакласне читання.

Правдивість зображення місцевого колориту і справжнього іспанського характеру в новелі П.Меріме "Кармен"

МЕТА : Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом французького письменника П.Меріме, змістом його новели;

удосконалювати вміння аналізувати прозові твори; виховувати емоційну сферу вдумливого читача

1. Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом французького письменника П.Меріме




2. Записати в зошит план до біографії письменника за переглянутими відеофільмами в уміти розповісти про нього.

3. Прочитати новелу П.Меріме "Кармен":



4. Визначити тему та ідею новели, записати в зошит .

5. Скласти план- характеристику образу Кармен.
Які риси її характеру вас найбільше вразили .Чому? Аргументуйте свою відповідь.

6. Перегляньте фільм за новелою П.Меріме "Кармен",

а також фільм - оперу , музику до якої створив Ж.Бізе.


Дайте  усну відповідь на запитання:

* Що спільне й відмінне у цих різних видах мистецтва ( кіно       та опері) з літературним видом мистецтва - новелою                 П.Меріме "Кармен" ?

7. Виконати тест :        П.МЕРІМЕ "КАРМЕН"