8.11.2021- 15.11.2021
ТЕМА: РЗМ М.Булгаков "Майстер і Маргарита".Особливості композиції ("роман у романі")та оповідної структури.Морально- філософський зміст"єршалаїмських" розділів твору.Трагізм долі митця(майстра).Проблема кохання і творчості.Засоби комічного (сатира, сарказм, іронія та ін.) й трагічного(гротеск, трансформація простору і часу та ін.)
МЕТА:Ознайомится з особливостями композиції роману, визначити морально- філософський зміст розділів твору,його проблематику, засоби комічного й
трагічного ; удосконалювати уміння й навички аналізувати великі за обсягом прозові твори,критично й образно мислити, характеризувати персонажів роману;виховувати свідоме ставлення до моральності, прагнення до гуманістичних ідеалів, зацікавленність читанням
1. На сьогоднішній урок ви мали вже прочитати роман М.Булгакова "Майстер і Маргарита":
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=13
2. Спираючись на прочитаний зміст роману , розгляньте:
* Особливості композиції твору ( "роман у романі"),ст.43-44;
* Морально- філософський зміст єршалаїмських розділів твору, ст.44-45;
* Дайте усні відповіді на запитання №1-8, ст.45;
* Проблему творчості в романі, ст.46;
* Складіть письмово план- характеристику образів майстра і Маргарити;
* Запишіть в зошит і запам'ятайте літературні терміни:
сатира, гротеск, пародія.В яких епізодах і ситуаціях твору використовуються автором засоби комічного ?(ст.47 - 48)
3. Виконати тести :
1) М.БУЛГАКОВ
2) М.БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"
ДО УВАГИ!!! Виконання тестів обмежено в часі проходженням 1 разу .Виконуйте вчасно й доброчесно .
1.11.2021
ТЕМА: Життєвий і творчий шлях М.О.Булгакова.М.Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи
Роман "Майстер і Маргарита" як "роман- лабіринт" зі складною філософською проблематикою.Культурні та літературні джерела твору
МЕТА: Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом письменниками , його зв'язком з Україною, зі складною проблематикою роману ;удосконалювати уміння й навички аналізувати великі епічні твори;виховувати активного читача
1. Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом М.О.Булгакова, особливостями його художнього світу, ст. 38- 40.
3. М.Булгаков і Україна, роль Києва у житті письменника, ст.40-41.
4. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи.Роман "Майстер і Маргарита"як твір зі складною філософською проблематикою, ст.41-42.
5. Дати усні відповіді на запитання №1-9, ст.42.
6. ДО УВАГИ !!! Роман М.Булгакова "Майстер і Маргарита" на насиупний урок має бути ОБОВ'ЯЗКОВО
ПРОЧИТАНИЙ !