11 ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

                         


                 8.11.2021- 15.11.2021


ТЕМА: РЗМ М.Булгаков "Майстер і Маргарита".Особливості композиції ("роман у романі")та оповідної структури.Морально- філософський зміст"єршалаїмських" розділів твору.Трагізм долі митця(майстра).Проблема кохання і творчості.Засоби комічного (сатира, сарказм, іронія та ін.) й трагічного(гротеск, трансформація простору і часу та ін.)

МЕТА:Ознайомится з особливостями композиції роману, визначити морально- філософський зміст розділів твору,його проблематику, засоби комічного й

 трагічного ; удосконалювати уміння й навички аналізувати великі за обсягом прозові твори,критично й образно мислити, характеризувати персонажів роману;виховувати свідоме ставлення до моральності, прагнення до гуманістичних ідеалів, зацікавленність читанням

1. На сьогоднішній урок ви мали вже прочитати роман М.Булгакова "Майстер і Маргарита":

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=13


2. Спираючись на прочитаний зміст роману , розгляньте: 

* Особливості композиції твору ( "роман у романі"),ст.43-44;

* Морально- філософський зміст єршалаїмських розділів           твору, ст.44-45;

* Дайте усні відповіді на запитання №1-8, ст.45;

* Проблему творчості в романі, ст.46;

* Складіть письмово  план- характеристику образів майстра      і Маргарити;

* Запишіть в зошит і запам'ятайте літературні терміни:

   сатира, гротеск, пародія.В яких епізодах і ситуаціях твору використовуються автором засоби комічного ?(ст.47 - 48)


3. Виконати тести :

1) М.БУЛГАКОВ

2) М.БУЛГАКОВ "МАЙСТЕР І МАРГАРИТА"

ДО УВАГИ!!! Виконання тестів обмежено в часі проходженням 1 разу .Виконуйте вчасно й доброчесно .


                               1.11.2021


ТЕМА: Життєвий і творчий шлях М.О.Булгакова.М.Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи

Роман "Майстер і Маргарита" як "роман- лабіринт" зі складною філософською проблематикою.Культурні та літературні джерела твору

МЕТА: Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом письменниками , його зв'язком з Україною, зі складною проблематикою роману ;удосконалювати уміння й навички аналізувати великі епічні твори;виховувати активного читача

1. Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом М.О.Булгакова, особливостями його художнього світу, ст. 38- 40.


2. Скласти письмово  план до біографії письменника М.Булгакова й уміти розповісти про його життєвий та творчий шлях, особливості  його художнього світу.

3. М.Булгаков і Україна, роль Києва у житті письменника, ст.40-41.


4. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи.Роман "Майстер і Маргарита"як твір зі складною філософською проблематикою, ст.41-42.


5. Дати усні відповіді на запитання №1-9, ст.42.

6. ДО УВАГИ !!!  Роман М.Булгакова "Майстер і Маргарита"  на насиупний урок має бути ОБОВ'ЯЗКОВО 

                              ПРОЧИТАНИЙ !