5-А ЛІТЕРАТУРА



                                    


                                25.05.2021


              ТЕМА: Узагальнення вивченого протягом року.

МЕТА: Повторити , узагальнити , систематизувати вивчене за рік;розвивати естетичний смак,навички критичного , образного мислення, зіставлення, узагальнення,уміння влучно і цікаво висловлюватися;виховувати кращі загальнолюдські моральні якості

1. Пригадайте вивчений програмовий матеріал з української літератури, перегорнувши уважно і вдумливо сторінки підручника

*   Що вам найбільше запам'яталося, вразило?
*   Що взнали нового , цікавого для вас?
*   Життєві історії яких письменників та їхніх героїв не                 залишили вас байдужими?
*   З якими новими для вас художніми засобами ви                         познайомилися  у цьому році? На прикладі яких художніх       творів і яких авторів   розглянули їх ?
*   Що означає скласти паспорт художнього твору ? Які                 особливості при створенні його для ліричних(поетичних)
     творів ?
*   Визначте роди й жанри вивчених вами літературних 
     творів.  

2.   Виконати тест :   


3. ЗАВДАННЯ НА ЛІТО. 
Твори , які необхідно  ОБОВ'ЯЗКОВО  прочитати : 




        
                                21.05.2021

ТЕМА: Література рідного краю.
Гумореска Олекси Вусика"А я живу з левом"


МЕТА: Познайомитися коротко з життєвим шляхом письменника- гумориста, його творами;виховувати вміння помічати свої й 
чужі помилки, недоліки та вчасно їх виправляти


 2. Скласти письмово план і уміти розповісти 
про письменника.

3. Засвоїти поняття " гумор ". Записати в зошит і запам'ятати його.

ГУМОР - доброзичливий сміх, спрямований на викриття певних вад людського характеру чи недоладності в житті людей.У гумористичних творах смішне зображується в добродушному жартівливому тоні.


4. Прочитати гумореску Олекси Вусика "А я живу із левом"
( а також інші його гуморески) за посиланням:




5. Дати усні відповіді на запитання:

*  Яке ваше враження від прочитаної гуморески?
*  Чи вам смішно? Чому?
*  Чи можна так "любити" тварин?
*  Чому навчає гумореска?
*  Чи маєте ви своїх домашніх тварин ?Як до них ставитесь?

6. Виконати тест сьогодні , 21.05.2021, вчасно і доброчесно :





                               18.05.2021

ТЕМА:   Тематичне оцінювання з теми:
"Рідна Україна.Світ природи"(твори М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського).РЗМ Твір- роздум

МЕТА: Визначити рівень знань, умінь, навичок учнів , набутих при вивченні теми;
розвивати уміння створювати власні письмові висловлювання , творчі здібності, образне і критичне мислення; виховувати відповідальність за результати власної навчальної діяльності

1. Повторіть вивчений раніше програмовий матеріал з теми
" Рідна Україна .Світ природи", ст.212- 249.

2. Написати твір - роздум на одну із тем на вибір :

1) Багата уява робить дитинство незвичайним(За мотивами 
оповідання Г.Тютюнника "Дивак")
 
2)  Мій улюблений персонаж повісті М.Вінграновського
"Сіроманець"

3) Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської
душі та довкіллям у поезіях М.Рильського


                       Вісімнадцяте травня
                       Класна     робота
Тематичне оцінювання з теми "Рідна Україна.Світ природи"
                             Твір - роздум
   ( Заголовок твору , тобто одна із вибраних тем)

3. Удосконалений, відредагований і переписаний у чистовому варіанті твір , написаний розбірливо , старанно й охайно, 
коректно сфотографувати й надіслати на адресу електронної пошти :
                 distprosvita23@gmail.com

ДО УВАГИ !!! Творча письмова робота має 
бути виконана доброчесно і вчасно, тобто 
прислати її в цей же день , а саме 18.05.2021 .
                    



                         27.04.2021- 11.05

ТЕМА: М.Вінграновський."Сіроманець".
Захоплива і драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини і природи.
        Переказ найцікавіших епізодів повісті.
Гуманізм твору.
         Доброта, рішучість, вигадливість
 Сашка ,його здатність на самостійні вчинки,
особливо у відстоюванні своєї позиції.
          Характеристика головного героя за планом

МЕТА: Ознайомитися коротко  зі сторінками життя і творчості письменника, опрацювати ідейно- художній зміст повісті, визначити його тему та ідею, охарактеризувати головних персонажів; розвивати творчу уяву, логічне та образне мислення, культуру мовлення;
виховувати гуманістичні цінності, розуміння важливості дружби в житті людини

1. Ознайомитись із біографічними даними про видатного українського письменника Миколу Вінграновського, ст.223.



2. За прочитаним текстом скласти письмово план до біографії Г.Тютюнника й уміти розповісти про письменника.

3. Виразно і вдумливо прочитати  уривки з повісті М.Вінграновського "Сіроманець", ст.223- 248.




4. Усно дайте відповіді на запитання № 4 -10, ст.249.

5. Визначте тему та ідею оповідання, запишіть їх у зошит.

6. Складіть письмово план- характеристику до образів головних героїв повісті - Сашка та Сіроманця.

7. Знайдіть описи природи ( пейзажі) у творі.Який вам найбільше сподобався і чому ? Перекажіть його усно  близько до тексту.

8. Які епізоди повісті вас найбільше вразили й чому ? Аргументуйте свою думку. Перекажіть ці епізоди близько до тексту.

9. Перегляньте екранізацію повісті М.Вінграновського 
"Сіроманець".Дайте усну відповідь на запитання:
що спільне , а що відмінне у повісті й фільмі?


10. Виконайте тести :











Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/6726451501?pwd=T3JlNllhVDRQMVV2MTlVWUdOUU52dz09

                            
                                23.04.2021

ТЕМА: РЗМ Усний твір- характеристика літературного героя за планом

МЕТА: Продовжити аналіз твору , охарактеризувати героїв твору, розвивати усне монологічне мовлення, логічне й критичне мислення;виховувати культуру мовлення, найкращі людські якості

1. Розповісти про життя і творчість письменника Г.Тютюнника за складеним раніше планом.

2. Скласти план для характеристики головного героя твору Г.Тютюнника "Дивак"- хлопчика Олеся.

3. За складеним планом охарактеризвати літературного героя.

                                      ДО УВАГИ !!!
                   Наступний твір для прочитання:
              27.04 - М.Вінграновський "Сіроманець".





                    16.04. - 20.04.2021

ТЕМА: Григір Тютюнник" Дивак".Коротко про письменника .Зміст твору.Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини.Паралельність і єдність двох світів- природи й людини, зображених в оповіданні.Точність і лаконізм описів природи.
                Допитливий , чуйний , добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати , уявляти.
Гідна поведінка Олеся як позиція особистості

МЕТА: Ознайомитися з епізодами біографії письменника, опрацювати ідейно- художній зміст оповідання, охарактеризувати описи природи, героя твору;розвивати творчу уяву, логічне мислення , вміння грамотно надавати відповіді на запитання; виховувати жагу до пізнання загадкового світу природи, приязного ставлення до неї

1. Ознайомитись із біографічними даними про видатного українського письменника Григора Тютюнника, ст. 215.


2. За прочитаним текстом скласти письмово план до біографії Г.Тютюнника й уміти розповісти про письменника.

3. Виразно і вдумливо прочитати оповідання Г.Тютюнника 
"Дивак", ст.215- 221.


4. Усно дайте відповіді на запитання № 4 -10, ст.222.

5. Визначіть тему та ідею оповідання, запишіть їх у зошит.

6. Складіть письмово план- характеристику до образу головного героя оповідання - Олеся.

7. Знайдіть описи природи ( пейзажі) у творі.Який вам найбільше сподобався і чому ? Перекажіть його усно  близько до тексту.

8. Виконайте тести :




                  ДО УВАГИ !!!
 Наступний твір для прочитання:
27.04 - М.Вінграновський "Сіроманець".



   
                               13.04. 2021

ТЕМА: Виразне читання віршів М.Рильського

МЕТА: Повторити засвоєні раніше засоби виразного читання , збагачувати словниковий запас , удосконалювати навички виразного читання ; розвивати культуру почуттів, усне мовлення,образне мислення, емоційну сферу; виховувати естетичний смак

1. Засобами виразного читання напам'ять 
донести до слухачів тему, ідею віршів
Максима Рильського , а також  красу поетичних образів, створених ним у ліричних творах.

2. На наступний урок прочитати оповідання 
Г.Тютюнника"Дивак", ст.215- 221.




                                  9.04.2021

ТЕМА: М.Рильський .Основні відомості про
поета.Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови у поезіях "Дощ", "Осінь- маляр із палітрою пишною..."

МЕТА: Ознайомитися з біографією поета, 
проаналізувати програмні ліричні твори , визначити художні засоби;розвивати творчу уяву, логічне мислення, виразне декламування віршів;виховувати прагнення до єдності з природою, вираження своїх почуттів

1. Ознайомитись із біографічними даними про видатного українського поета Максима Тадейовича Рильського, 
ст. 212.


2. За прочитаним текстом скласти письмово план до біографії М.Рильського й уміти розповісти про поета.

3. Виразно прочитати вірші "Дощ", "Осінь - маляр із 
палітрою пишною...", ст. 213.

4. Прослухайте музичні твори.Дайте відповідь на запитання:
Наскільки музика співзвучна з тими почуттями, що виникають при читанні цих віршів ?



4. Усно дайте відповіді на запитання № 5, 10.

5. Складіть паспорт обох віршів( так, як це ви робили раніше) за схемою , яка записана у вас в зошиті . Для виконання цього завдання скористайтеся матеріалом відеопрезентації.


6. Вивчити  на наступний урок літератури один із віршів напам'ять за власним вибором.




                                    6.04.2021

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми:
"Рідна Україна.Світ природи"(за творчістю  
Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала)

МЕТА: Визначити рівень зань, умінь та навичок за допомогою контрольних завдань;
розвивати пам'ять, увагу, логіку, критичне мислення;виховувати відповідальність за власну навчальну діяльність

1. ВИКОНАТИ КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ :





                                 2.04.2021

ТЕМА: Є.Гуцало"Лось".Співчуття , милосердя- шлях до перемоги добра.Образи
хлопчиків , їхня невідступність у захисті гуманних переконань

ТЕМА: Визначити міру порушення теми добра і зла у творі, визначити його тему та ідею,охарактеризувати головних
 персонажів;розвивати творчу уяву, логічне мислення, уміння висловлювати власну думку; виховувати співчуття та милосердя 
до інших, невідступність від гуманних переконань

1. Уважно і вдумливо прочитайте статтю підручника з теорії літератури "Оповідання", ст.210.

2. Запишіть у зошит літературне правило про оповідання  як 
літературний жанр. Визначіть основні  ознаки оповідання, 
запишіть їх в зошит і запам'ятайте.

3. Доведіть , що твір Є.Гуцала - оповідання, користуючись 
щойно засвоєними правилами.

4. Охарактеризуйте героїв твору , склавши їх план - характеристику в табличній формі. Якщо виникають певні труднощі, то скористайтеся минулим  відеоуроком .

5. Дайте усні відповіді на запитання :

* Чого мене  навчило  оповідання Є.Гуцала "Лось"?
* Як би розвивалися події після закінчення оповіді?

6. Виконати тест :

7. Підготуватися до тематичного оцінювання з теми :
"Рідна Україна.Світ природи( за творами С.Васильченка, Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала)", ст. 187 - 210.




                                30.03.2021

ТЕМА: Є.Гуцало "Лось".Основні відомості про письменника .Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва.
Порушення цієї теми в оповіданні "Лось"

МЕТА: Ознайомитися з фактами біографії автора, визначити міру порушення теми добра і зла у творі, визначити його тему та ідею,охарактеризувати головних
 персонажів;розвивати творчу уяву, логічне мислення, уміння висловлювати власну думку; виховувати співчуття та милосердя 
до інших, невідступність від гуманних переконань


1.  Ознайомитися з біографічними відомостями та творчістю 
Євгена Гуцала, ст.203.

  2. Скласти план письмово, зробивши необхідні   записи в зошит, і уміти розповісти про письменника.

2. Прочитати оповідання  "Лось" , ст.203- 210.

3. Визначити тему та ідею твору, записати в зошит.

4. Подумайте і визначіть:що виступає добром у творі, а що злом ? Своє розуміння цих понять запишіть у 
 таблицю :" Добро і зло ".

5. Дайте усні відповіді на запитання № 4-10, ст.211.

7. Виконати тест :



                               26.02.2021

ТЕМА:Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі".Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України.  
Важливість знань про історичне минуле нашого народу в житті людини

МЕТА: Ознайомитися коротко зі сторінками творчості письменниці, опрацювати ідейно- тематичний зміст твору, охарактеризувати головних героїв; розвивати творчу уяву, логічне мислення, культуру мовлення;виховувати жагу до знань, пошану до історичного минулого нашого народу

1. Прочитати статтю підручника з теорії літератури
"Епічний твір", засвоїти поняття епічний твір, жанри епічних творів і записати в зошит правила, ст.185.

2. Ознайомитися з біографічними відомостями про письменницю Зірку Мензатюк, ст.159. 
    Після прочитання записати в зошит відповідь на запитання : Про що буде розповідатися у творі "Таємниця козацької 
шаблі " ? Ваша відповідь на це запитання і буде темою цього твору.


3. Уважно , вдумливо і виразно прочитати уривки повісті
"Таємниця козацької шаблі" , ст.159- 173( розділи 1- 6).
За бажанням можна дочитати текст повісті до кінця ,ст.185.

4. Уміти переказати кожний прочитаний  розділ повісті.

5. Усно відповісти на запитання № 1- 10, ст.169.

6. Виконати тест:





                                23.02.2021

ТЕМА: Позакласне читання.Сучасні твори про історичне минуле.Оксана Сенатович
" Малий Віз"

МЕТА: Ознайомитися з  короткоми відомостями про життя та творчість письменниці О.Сенатович,опрацювати ідейно- тематичний зміст твору, охарактеризувати головних героїв; розвивати творчу уяву, логічне мислення, культуру мовлення;виховувати жагу до знань

1. Ознайомитися з біографічними відомостями та творчістю 
дитячої письменниці Оксани Сенатович.
   Зробити необхідні записи в зошит і уміти розповісти про письменницю.




2. Прочитати казку "Малий Віз":

3. Також можна прослухати її в аудіозаписі:


4. Визначити тему та ідею твору, записати в зошит.

5. Дайте усні відповіді на запитання:

 * Які реальні , а які казкові елементи ви помітили ?
    Аргументуйте свою відповідь.
* Що ви знаєте про козаків? Охарактеризуйте козаків з             твору.
* Що вам відомо про Івана Сірка ?Чому , на вашу думку, 
   про  нього письменник у Львові пише книгу?
* Перекажіть текст казки спочатку від імені Дмитрика, а           потім від імені   козаків. У чому ви помітили різницю ?
* Охарактеризуйте Дмитрика.
* Що нового про українських козаків ви дізналися?

6. Виконати тест :






                   16.02.2021- 19.02 2021
                                
ТЕМА: О.Олесь "Микита Кожум'яка".
Драматичний твір на тему народної казки

МЕТА: Опрацювати ідейно- художній зміст твору , визначити його тему та ідею, охарактеризувати головних персонажів та сюжет, ознайомитися з літературним поняттям " драматичний твір"  ; розвивати творчу уяву, логіку , критичне мислення , культуру мовлення , виразне читання; виховувати пошану до героїв нашого народу

1. Уважно і вдумливо  прочитати статтю підручника з теорії літератури "Драматичний твір , його будова", ст.156- 157.

2. Виписати в зошит літературні правила і запам'ятати їх.

3. Прочитати п'єсу "Микита Кожум'яка" , написану О.Олесем за народною казкою, відомою ще з часів Київської Русі і яка згадується в найдавнішому літописі " Повість минулих літ ", ст. 143- 155.Уміти переказати основні події у творі , тобто сюжет.


4. Визначити тему та ідею п'єси, записати в зошит.

5. Скласти план- характеристику до образу Микити Кожум'яки , записати в зошит. Виділити різнокольоровими олівцями позитивні й негативні риси Микити.


5. Виконати тести :






                                                                                                                  12.02.2021

ТЕМА: РЗМ Письмовий твір- роздум про зв'язок минулого із сучасним

МЕТА: Удосконалювати навички правильно будувати текст- роздум, розкривати тему твору;розвивати зв'язне письмове мовлення, увагу, пам'ять, мислення,уміння послідовно і логічно викладати свої думки, словесно викладати свої почуття й переживання;
виховувати шанобливе ставлення до історії свого народу і країни

1. Пригадайте з уроків української мови, з яких частин  складається  текст типу мовлення роздум :

1). ТЕЗА(думка, яку потрібно довести, обгрунтувати ;
це, як правило, є тема твору).

2). АРГУМЕНТИ( докази , приклади , пояснення :чому цей предмет , особа чи явище такі , а не інакші?).

3). ВИСНОВОК.

Ці три складові частини обов'язково мають бути у творі- роздумі !!!

2. Записати в зошит : 

                               Дванадцяте лютого
                                    Класна робота
  РЗМ  "Той , хто не знає свого минулого , той  не вартий майбутнього, хто не відає про славу своїх предків, той сам не вартий пошани"(Максим Рильський)

3. Написати в зошиті  твір- роздум на задану тему за вивченими літописними оповідями та поемою О.Олеся "Княжа Україна", іншими творами на історичну тематику, які ви прочитали самостійно, попередньо удосконаливши його на чернетці й перевіривши.
    Після цього написаний у чистовому варіанті твір коректно сфотографувати й надіслати на електронну пошту :

              distprosvita23@gmail.com

         Письмова робота має бути виконана                         самостійно й доброчесно.
     


                                 9.02.2021

ТЕМА: Олександр Олесь."Заспів", "Ярослав Мудрий"( їз книги "Княжа Україна").
Поезії з книги "Княжа Україна", їхній зв'язок
з літописами.Поетична оповідь про минуле нашого народу, князів Руси - України , їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до 
рідної землі

МЕТА: Ознайомитись із життєвим та творчим шляхом письменника; визначити тему та ідею твору, охарактеризувати головних персонажів та сюжет ;розвивати творчу уяву та критичне мислення ,виразне читання , культуру мовлення;виховувати пшану до до поетичного минулого нашого народу

1. Пригадайте, які твори на історичну тему ви вивчали у початковій школі?

* Які книги на історичну тему читали самостійно ? 
 * Які фільми чи мультфільми дивилися ?
 *  Що вам запам'яталося найбільше? Чому? 
 *  Для чого потрібно читати історичні твори?Аргументуйте 
        свою відповідь.

2. Ознайомитися з короткими відомостями про життєвий і творчий шлях письменника Олександра Олеся, прочитавши статтю підручника на ст.137.


3. Скласти план до біографії  , записати його в зошит і уміти розповісти за ним про письменника.

4. Виразно і вдумливо прочитати розділи "Заспів" та "Ярослав Мудрий"  з книги "Княжа Україна", ст.137- 142.


5. Визначити тему та ідею твору, записати в зошит. Перевірте, чи правильно ви визначили тему та ідею поеми ?

ТЕМА: Розповідь про історичне минуле нашого народу, вірування наших пращурів, утворення Києва та Київської 
Русі, княже правління ,війни та військові походи.

ІДЕЯ: Уславлення пращурів - героїв , їхнього патріотизму та 
відданості рідній землі.

6. Скласти план - характеристику князя Ярослава Мудрого 
і записати в зошит.

7. Виконати тест :



                                 5.02.2021

ТЕМА:"Повість минулих літ "- найдавніший літопис нашого народу.Значення літописання для нащадків .Казкові та історичні мотиви літописних сюжетів. Любов руських (українських) князів до своєї землі; їхня сила духу ,воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність тощо

МЕТА: Ознайомитися з цікавими сторінками створення літопису;опрацювати ідейно- художній зміст  програмного твору,визначити його тему та ідею, охарактеризувати головних персонажів та сюжет; розвивати творчу уяву , логічне мислення, виразне читання ; виховувати повагу до історичного минулого нашого народу

1. Пригадайте вивчене про літописи з минулого уроку :

* Що таке літопис ?
* Які з літописних оповідей вам найбільше запам'ятались ?
    Чим саме?
* Хто такий Нестор - літописець ?
*Що ви знаєте про "Повість минулих літ "?

2. Звертаємося до статті підручника "Літопис", ст.129.
Уважно і вдумливо її читаємо , щоб дати відповіді на запитання:

* Хто ж автор "Повісті минулих літ "?
* Що ви можете розповісти про життя Нестора - літописця?
* Скільки років Нетор працював над літописом "Повість          минулих літ"?
* Про що в ньому ведеться ?
* Який історичний проміжок часу охоплений у цьому                   літописі?
* Про кого і про що подано докладні відомості у літописі 
   "Повість минулих літ "?
* Яка головна думка літопису?
* З якого приводу цей літопис викликає глибокий сум у
   читачів?

3. Визначити тему та ідею літописа "Повість минулих літ",
записати в зошит і запам'ятати.

4. За прочитаними  літописними оповідями скласти план- характеристику київських князів ( Кия, Святослава, Володимира, Ярослава) у табличній формі (розділити сторінку на 4 рівні частини , в  кожну частину вписати ім'я
князя і записати риси характеру , які ви виявили, аналізуючи літописні оповіді; а потім обвести олівцем схожі риси характеру київських князів і зробити висновок : які риси характеру у них  спільні, а які відмінні?).

5.  Виконати тест :      ЛІТОПИСНІ ОПОВІДІ- 2






                                 2.02.2021

ТЕМА: ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ НАШОГО НАРОДУ. Літописні оповіді: "Три брати -
Кий,Щек, Хорив і сестра їхня Либідь", 
"Святослав укладає мир з греками...",
"Володимир вибирає віру...",
"Розгром Ярославом печенігів.Початок великого будівництва в Києві.Похвала книгам"


МЕТА: Ознайомитися із цікавими сторінками створення літописів; опрацювати ідейно- художній зміст творів, визначити їхню тему та ідею, охарактеризувати головних персонажів та сюжет; розвивати творчу уяву,
логічне мислення , виразне читання;
виховувати цікавість і пошану до історичного минулого свого народу

1. Пригадайте :
 * Що таке літописи ?
 *  Які події вони оповідають ?
 * Яких київських князів ви знаєте ?
 * Чим саме вони відомі?

2. А тепер перевірте : чи правильні були ваші відповіді ?
Прочитати статті підручника "Літописні оповіді. Літопис",
ст.128- 129. Уміти розповісти про літописи та літописців.

3. Записати в зошит літературне правило про літопис і запам'ятати його.

4. Прочитати літописні оповіді, ст.130- 136. Уміти переказати 
зміст кожної з них.

Будьте готові до того, що буде нелегко читати ці твори, бо в текстах багато історизмів, застарілої лексики, синтаксична будова речень і порядок слів у них не такі , як зараз , а відповідає тогочасній (часів Київської Русі) стилістиці й риториці. То ж будьте уважними, вдумуйтесь у зміст кожного слова і речення, щоб крще зрозуміти прочитане, а потім його переказати  за нормами сучасної мови.

Але я впевнена, що ви з усім справитися ! Ви ж у мене всі  розумниці  й розумумники !



5. Дати усні  відповіді на запитання № 4-10, ст.136.

6. Виконати тест :     ЛІТОПИСНІ ОПОВІДІ
  


                              29.01.2021

ТЕМА: Л.Глібов."Що за птиця ? ", " Хто 
розмовляє?", " Хто сестра і брат?"
Особливості поетичних загадок  Л.Глібова,
роль у них казкових елементів, фольклорної основи , гумору , пестливих слів.Акровірш 

МЕТА: Проаналізувати програмові ліричні твори , визначити художні засоби , образність та особливості поетичної мови;розвивати творчу уяву , логічне та критичне мислення , виразне декламування віршів;виховувати шанобливе ставлення до поетичного слова

1. Пригадайте вивчене про загадки , прислів'я та приказки:

* Що називається загадкою? Які особливості загадок?

*  Чим прислів'я відрізняється від приказки?

*  Які існують види прислів'їв та приказок?

*  Назвіть не менше п'яти прислів'їв.

2. Пригадайте з вивченого в початковій школі, що таке 
" акровірш" ?

Прочитайте літературне  правило на ст.125 , запишіть його у зошит і запам'ятайте .


3. Виразно і вдумливо прочитайте акровірші , ст.125-126.

4. Визначте тему та ідею цих творів, запишіть в зошит.

5. Перевірте себе, чи правильно ви визначили тему та ідею цих акровіршів?

"ХТО РОЗМОВЛЯЄ?" :

Тема:   Розмова осоки та сороки про пошану в народі.

Ідея:    Засудження негативних рис характеру, доведення значимості для суспільства.

"ХТО ВОНА?"    :

Тема:  Зображення першої весняної пташки- ластівки.

Ідея:  Ластівка- символ надії на нове життя, усе в житті 
           може змінитися.

"ХТО СЕСТРА І БРАТ? :

Тема :  Зображення двох зернових культур та їхня                                 значимість у народі.

Ідея :   Просо та гречка корисні для людини,людину слід                     хвалити за добрі вчинки.

"ЩО ЗА ПТИЦЯ?"  :

Тема:  Зображення способу життя мухи.

Ідея :   Засудження нероб.

6. Визначте усно художні засоби, вжиті в акровіршах, скориставшись відеопрезентацією.

7. Виконайте тест :






                                26.01.2021

ТЕМА: Леонід Глібов - відомий український 
поет і байкар.Фольклорна основа його віршованих загадок.
"Химерний ,маленький..."

Мета: Ознайомитися зі сторінками біографії 
Л.Глібова;проаналізувати програмний твір, 
визначити в ньому художні засоби та образність;розвивати творчу уяву, образне мислення ,виразне декламування віршів;виховувати зацікавлення до авторського фольклору

1. Повторити вивчене про фольклорні твори - загадки, 
прислів'я. 

2. Ознайомитися зі сторінками біографії письменника 
Л.Глібова, прочитавши статтю підручника на ст.124.


3. Скласти письмово  план до біографії письменника і уміти за ним переказати її.

4. Прочитати виразно і вдумливо вірш- загадку "Химерний,
маленький...", ст 124- 125.


5. Дати усні відповіді на запитання:

*  Чи сподобався вам вірш- загадка ?Чим ?

*  Що в ньому спільного з народними казками?

*  Що це за страва "вареник гречаний"?

*  Які дії виконує вареник?

*  Які рядки допомогли вам знайти розгадку?

*  Хто з вас ліпив вареники та знає , як їх готувати ? 

5.  Визначити тему та ідею твору та записати їх у зошит.

ТЕМА: Загадка для дітей , створена у поетичній формі про звичайні речі - вареник.

ІДЕЯ:  Уміння готувати смачну їжу.

6.  Виконати тест :




Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 672 645 1501
Код доступа: 555668


                                22.01.2021

ТЕМА: Прислів'я та приказки.Народне уявлення про довколишній світ та його оцінка вприслів'ях і приказках.Краса і мудрість прислів'їв та приказок.

МЕТА: Ознайомитися зі світом прислів'їв та приказок,проаналізувати фольклорні твори 
та  визначити їх види ;виховувати любов до фольклору

1.  Пригадайте , які прислів'я та приказки ви знаєте ?Про що в них йдеться ?Що вони відображають ?
Як ви вважаєте , для чого вони потрібні ?

2.   Прочитайте  уважно і вдумливо статтю підручника з теорії літератури "Прислів'я та приказка", ст.119-120.

3. У зошит виписати з підручника визначення  літературних термінів"прислів'я", " приказка" , а також їх види. Запам'ятати ці визначення.

Про види приказок ви можете прочитати (а потім виписати)
у рубриці "До речі..." на ст.120.

4. Виразно і вдумливо прочитайте прислів'я та приказки , що згруповані за видами і змістом, ст.120- 122. Як ви їх розумієте?Спробуйте пояснити їхнє значення.

5. Виконати тест:


      

Людмила Кизим приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 5- А УМЛ
Время: 19 янв. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 672 645 1501
Код доступа: 555668



                                  19.01.2021

ТЕМА: СВІТ ФАНТАЗІЇ ТА МУДРОСТІ
Загадки.Загадка як вид усної народної творчості.Розгляд змісту і форми загадок.Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її  явища, про рослинний та  тваринний світ)

МЕТА: Ознайомитися зі світом загадок ; проаналізувати програмні фольклорні твори, визначити їх зміст і форму;розвивати творчу уяву , логічне мислення , виразне читання;виховувати зацікавленність фольклорними творами

1. Пригадайте і дайте усні відповіді на запитаня:

* Які види усної народної творчості ви знаєте?
* Чи подобаються вам загадки ?Чим саме?
* Коли ви вперше почули про загадку?
* Чи можна стверджувати, що загадки- це скарб народу?
   Чому ви так вважаєте?

2. Прочитайте  уважно і вдумливо статтю підручника з теорії літератури "Загадки", ст.113-115.

3. У зошит виписати з підручника визначення  літературного терміна "загадка" , а також види загадок. Запам'ятати ці 
визначення.

4. Прочитайте загадки , що згруповані за видами і змістом,
ст.115-116.Спробуйте їх відгадати .Чи вдалося вам це повністю зробити ?

5. Прочитайте  уважно і вдумливо статтю підручника з теорії літератури "Метафора", ст.117.

6. У зошит виписати з підручника визначення  літературного терміна "метафора" . Запам'ятати це 
визначення. 

7. Виконати тест:
         ЗАГАДКИ




                               29.12.2020

ТЕМА:   Повторення та узагальнення вивченого у першому семестрі

МЕТА: Систематизувати та узагальнити вивчене протягом семестру навчальний матеріал; розвивати пам'ять , увагу, логічне мислення, уміння акумулювати власні знання під час опрацювання завдань, грамотно висловлювати свою думку, формувати світогляд;виховувати почуття пошани до літературного слова , любові до рідного краю, народу, прищеплювати інтерес та відповідальність до наслідків своєї праці

1. Пригадайте , які розділи з української літератури ви вивчили у першому семестрі ? Скористайтеся змістом підручника. Що вам запам'яталося найбільше ?Чому? Аргументуйте свою відповідь.

2. Повторення та узагальнення  вивченого пропонуються  провести у вигляді практичної роботи. 
    Можна зробити різнорівневі  тести до конкретної теми, розділу, твору( на форматі А4 і в файлі) ; а також придумати кросворди , виконати ілюстрації до творів( фарбами !), комікси(на форматі А4 і в файлі); створити буктрейлер до вивчених творів, презантацію  до творчості конкретних письменників, про цікаві факти з їх життя, лепбук, записати на  відео інтерв'ю з однокласниками, друзями чи батьками щодо вивчення літератури чи іншою актуальною для вас темою, екранізівати уривок із вивченого твору.


ЦЕ ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЬСЯ ОБОВ'ЯЗКОВО , А НЕ 
ЗА БАЖАННЯМ ! ВИБИРАЙТЕ ФОРМУ ЙОГО ВИКОНАННЯ , ЯКА ВАМ НАЙБІЛЬШЕ ПОДОБАЄТЬСЯ.

3. Виконану роботу прислати за електронною адресою

                 distprosvita23@gmail.com

Коли вийдемо на навчання у школу ,тоді , хто виконував роботу не у відеоваріанті,  принесете свої роботи .Поки що я перевірю їх виконання за надісланою вами поштою.



                              22.12.2020

ТЕМА: Література рідного краю

МЕТА: Ознайомитися з творчістю письменників Дніпропетровщини, розвивати 
навички аналізу тексту, давати  власну оцінку прочитаному,виховувати інтерес до творчості письменників рідного краю

1. Ознайомитися з найвідомішими сучасними  письменниками Дніпропетровщини, переглянувши відеопрезентацію випускниці нашої школи Бровіної Оксани



2. Записати в зошит прізвища та імена письменників ,які  
згадуються в презентації, а також вид їхньої творчої діяльності, наприклад : Леся Степовичка- поет, прозаїк, перекладач;
       

3. Прослухайте і перегляньте медіатекст , створений випускницею нашої школи Прохорець Вікторією  ,за віршем
"Дніпропетровщина моя !" сучасного поета Дніпропетровщини  Андрія Бабича.


3. Визначте  тему та ідею  цього вірша , запишіть  у зошит, а також напишіть свій відгук про цей вірш і творчу роботу В.Прохорець.


 
А ХТО З ВАС  СПРОБУЄ ВИКОНАТИ ПОДІБНУ 
                             ТВОРЧУ РОБОТУ ?
 ЗДИВУЙТЕ МЕНЕ І СВОЇХ ОДНОКЛАСНИКІВ




                               18.12.2020

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми :
"Світ фантазії та мудрості"(літературні казки)

МЕТА: Визначити рівень знань, умінь , навичок , здобутих під час вивчення теми;
розвивати увагу, логіку , мислення; виховувати відповідальність за результати власної навчальної діяльності

1. Виконати контрольний тест, обмежений у часі
                               до 18 грудня 18.00






                               15.12.2020

ТЕМА: Г. МАЛИК " Пригоди Алі в країні Недоладії".Елементи незвичайного в творі

Мета: Удосконалювати уміння аналізувати літературний твір , виокремлювати реальне і фантастичне в ньому; розвивати логічне і образне мислення;виховувати загальнолюдські цінності

1. На сьогодні ви вже повністю прочитали повість - казку 
дитячої письменниці Г.Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії". То ж тепер ви зможете знайти незвичайні , фантастичні елементи подій, що відбувалися в творі, і ті , що були реальними, дійсними.

 * Зробіть у зошиті заголовок таблички під назвою  "Незвичайне і реальне у повісті- казці";

  * Потім розподіліть її на дві колонки із заголовками
"Незвичайне" і "Реальне";

  *  В кожну колонку впишіть відповідні події, які траплялися у творі незвичайні чи реальні

2. Виконати тест , обмежений в часі до 15 грудня 18.00


3. Підготуватися до тематчної атестації з теми"СВІТ ФАНТАЗІЇ ТА МУДРОСТІ"( творчість І.Франка, В.Короліва - Старого, В.Симоненка, Г.Малик), ст.48-111.




                                11.12.2020

ТЕМА: РЗМ Написання продовження пригод Алі та її нових друзів 

МЕТА: Удосконалювати уміння й навички писати твір типу мовлення "розповідь", створювати тексти в художньому стилі; розвивати  логіку, образне мислення, творчі здібності; виховувати загальнолюдські цінності

1. Написати продовження повісті- казки Г.Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" про пригоди Алі та її нових друзів.

2. Казку написати на альбомному листі, а на зворотньому 
боці намалювати ілюстрацію до своєї казки. Не забудьте указати своє прізвище, ім'я та клас.

З нетерпінням чекаю від вас цікавих творів і дивовижних ілюстрацій !




                                  8.12.2020

ТЕМА: Г.Малик "Незвичайні пригоди Алі 
в країні Недоладії".Характеристика 
героя , який найбільше сподобався

МЕТА: Охарактеризувати головних персонажів твору; розвивати творчу уяву, 
логічне мислення , культуру мовлення; 
виховувати уміння дружити , приязно ставитись до оточуючих людей

1. Прочитати розділи казки на ст. 101 - 110. Уміти переказати події , які там відбуваються.

2. Назвіть усіх  персонажів казки- повісті, запишіть їх у зошит. 

3. Визначте, які з цих персонажів головні , а які другорядні?

4. Складіть письмово план - характеристику двох  літературних 
героїв, який найбільше сподобався і не сподобався.

5. За бажанням намалюйте цих героїв .

6. Виконайте контрольний тест, обмежений у часі  до 
                    10 грудня 18.00




                             

                                 4.12.2020

ТЕМА: Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії".Морально - етичні проблеми в казці:добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети

МЕТА: Опрацювати ідейно- художній зміст програмного твору, його тему та ідею, морально - етичні проблеми;розвивати уміння аналізувати художній твір;виховувати
співчуття, бажання допомагати іншим

1. Прочитати розділи казки на ст.92 - 100. Уміти переказати події , які там відбуваються.

4.  Дати усні відповіді на запитання № 1-10.

5.  Визначити тему та ідею казки, записати в зошит.

Тема:  Зображення країни незавершених справ та пригод Алі в цій країні.

Ідея :  Засудження лінощів , жорстокості і неробства, спонукання до праці та завершення всіх розпочатих справ.


6.  За бажанням зробіть ілюстрації до прочитаних розділів, 
але створені власною уявою, а не змальовані з підручника.





                               1.12.2020

ТЕМА: Г.Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії".Повість- казка сучасної дитячої письменниці .Повість - казка

МЕТА: Ознайомитися з цікавими сторінками біографії письменниці;розвивати творчу
 уяву , образне мислення,уміння аналізувати почуте; виховувати інтерес до творчості дитячих письменників

1. Пригадайте , що таке повість - казка ? Прочитати статтю підручника з розділу "Теорія літератури", ст.110-111.Виділені правила запам'ятати і записати в зошит.

2.  Прочитати короткі відомості про сучасну дитячу письменницю Галину Малик.Уміти розказати про неї.




3. Прочитати розділи казки на ст.82 - 91. Уміти переказати події , які там відбуваються.

4.  Дати усні відповіді на запитання № 1-10.

5.  За бажанням зробіть ілюстрації до прочитаних розділів, 
але створені власною уявою, а не змальовані з підручника.





                                27.11.2020

ТЕМА: В.Симоненко "Цар Плаксій і Лоскотон".Різні життеві позиції царя Плаксія і Лоскотона (песимістична і оптимістична)

МЕТА:  Охарактеризувати головних дійових осіб твору, визначити значення назви казкової країни, імен героїв; розвивати навички аналізу літературного твору, логіку , мислення ;виховувати вдумливого читача


1.  Зробити план - характеристику до образів головних героїв твору- царя Плаксія і Лоскотона.Записати в зошит .

2. Виконати контрольний тест , обмежений у часі до
    27 листопада 18.00 .


                                ДО УВАГИ !!!
 ПОЧНІТЬ ЧИТАТИ ЛІТЕРАТУРНУ КАЗКУ 
Г. МАЛИК " НЕЗВИЧАЙНІ ПРИГОДИ АЛІ В КРАЇНІ НЕДОЛАДІЇ". Вона велика за обсягом і треба встигнути її прочитати. Почніть робити це вже  сьогодні.




                              24.11.2020

ТЕМА: Василь Симоненко.Цікава сторінка з життя письменника.Казкова історія і сучасне 
життя у творі "Цар Плаксій і Лоскотон".
Виразне читання казки

МЕТА: Ознайомитися з біографічною довідкою про В.Симоненка ,визначити різницю життєвих позицій царя Плаксія і Лоскотона;засвоїти поняття віршована мова, 
рима, строфа; виховувати оптимістичний погляд на життя

1.  Прочитати статті підручника  з теорії літератури 
"Віршована мова" , ст.78-79, а також "Порівняння.Епітет",
ст. 79- 80.

2.  Виписати виділені правила в зошит і запам'ятати.

3.  Прочитати статтю підручника про Василя Симоненка,
ст. 73. За нею скласти план до біографії письменника і переказувати за ним.

4.  Прочитати виразно віршовану казку В.Симоненка "Цар Плаксій і Лоскотон", ст.74- 77.


5.  Дайте усні відповіді на запитаняя № 4- 9.

6.  Визначте тему та ідею казки, запишіть її в зошит  і запам'ятайте.

ТЕМА:  Зображення країни, пригніченої тираном, який примушує людей страждати.

ІДЕЯ:    Засудження жорстокості та тиранії, уславлення народних героїв, які мають мужність кинути виклик владі


7. Виконайте контрольний тест , який обмежений у часі 
                   до 26 листопада 18.00






                               20.11.2020

ТЕМА :    В.Королів -Старий
"Хуха- Моховинка ".Добро і зло у
 казці .Світлий , життєствердний погляд
 на світ.Аналіз зовнішності казкових істот.Наскрізний гуманізм казок

МЕТА: Ознайомитись з ідейно - художнім змістом казки , визначити в ній елементи добра і зла, проаналізувати портрет персонжів; розвивати уяву, творче мислення ,
культуру зв'язного мовлення; виховувати любов до природи, бажання захищати слабших, вчиняти по- совісті

1. Прочитати статтю підручника  з теорії літератури 
"Портрет" , ст.70-71.

2.  Виписати виділені правила в зошит і запам'ятати.

3.  Опрацювання теми  уроку.



4.  Визначте тему та ідею казки, запишіть в зошит її і запам'ятайте.

ТЕМА:  Зображення життя добрих фантастичних істот у тісному взаємозв'язку з жорстоким світом людей.

ІДЕЯ:    Уславлення доброти, чуйності, взаємодопомоги;
обурення жорстокістю і несправедливістю.

5. Виконайте контрольний тест , який обмежений у часі 
                   до 20 листопада 18.00





                               17.11.2020

ТЕМА:   ВАСИЛЬ КОРОЛІВ - СТАРИЙ.
" ХУХА- МОХОВИНКА". КОРОТКІ ВІДОМОСТІ ПРО ПИСЬМЕННИКА 
І ЙОГО ФАНТАСТИЧНІ КАЗКИ. ОБРАЗИ ФАНТАСТИЧНИХ ІСТОТ , СТВОРЕНІ УЯВОЮ АВТОРА НА ОСНОВІ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ

МЕТА:  ОЗНАЙОМИТИСЯ З ТВОРЧІСТЮ ТА ЖИТТЄВИМ ШЛЯХОМ ПИСЬМЕННИКА ТА ЙОГО ФАНТАСТИЧНИМИ КАЗКАМИ; РОЗВИВАТИ УЯВУ, ЛОГІЧНЕ
 МИСЛЕННЯ , КУЛЬТУРУ МОВЛЕННЯ ;
ВИХОВУВАТИ УМІННЯ УЯВЛЯТИ ПРОЧИТАНИЙ МАТЕРІАЛ, ФАНТАЗУВАТИ

1. Пригадайте , подумайте і дайте усну відповідь на 
запитання :

*   Які події казки І.Франка "Фарбований Лис" вам                       запам'яталися  найкраще ? Чому ?

*   Які риси характеру Лиса Микити з казки І.Франка                 залишилися, а які нові він набув у  мультсеріалі? 


*   Які висновки ви зробили для себе , прочитавши казку ?

2.  Прочитати про письменника Василя Короліва - Старого 
на ст. 59.Скласти план до біографії письменника , записати його в зошит і переказати за ним.




3.  Прочитати казку "Хуха - Моховинка " на ст. 59 - 68.
Переказати її.



4.  Виписати в зошит усіх фантастичних істот з казки і усно пояснити , чому вважаєте їх фантастичними.

5.  За бажанням намалювати ілюстрацію до казки , не змальовуючи малюнки з підручника, а створити свої , оригінальні і неповторні.

6.   Виконати контрольний тест , який обмежений у часі до                                     19 листопада  18.00








                         13.11.2020

ТЕМА: Виразне читання епізодів казки
"Фарбований Лис".Образ Лиса,риси його характеру.Мова автора та персонажів

МЕТА: Ознайомитися з головними та другорядними прсонажами казки; розвивати уміння характеризувати головного героя, визначати риси його характеру;виховувати 
осмислене ставлення до негативних рис:
недоброчесності, лицемірства,зазнайства,
хвальковитості

1.  Прочитати теоретичний матеріал підручника про мову автора і персонажів, ст.57.Виділені правила записати в зошит і запам'ятати.

2.  Відкрити текст казки І.Франка "Фарбований Лис" на ст.50.

3.  Для того, щоб скласти план- характеристику до образу головного персонажа Лиса Микити ,потрібно уважно і вдумливо перечитати  кожний  абзац тексту  казки, а потім 
з кожного прочитаного абзацу визначити певні риси характеру героя і записати в зошит.

4. Визначити тему та ідею казки й записати їх в зошит.

5. Виконати контрольний тест , який обмежений у часі до 
                       13 листопада 16.00



6. Перегляньте сучасний мультфільм про пригоди Лиса Микити.Подумайте і порівняйте : які риси характеру Лиса Микити з казки І.Франка  залишилися, а які нові він набув у  мультсеріалі? Бажаю вам гарного перегляду нової історії про Лиса на вихідних !





















                                                     10.11.2020 

ТЕМА: Літературна казка.Особливості літературної казки, її відмінність від народної. І.Я.Франко.Дитинство письменника.І.Франко- казкар(збірка "Коли ще звірі говорили")"Фарбований Лис".Зміст казки, головні та другорядні персонажі

МЕТА: Ознайомитися коротко з життєписом письменника Івана Франка, його творами про дітей і для дітей, збіркою казок "Коли ще звірі говорили",з поняттям літературна
 казка; ознайомитися зі змістом казки "Фарбований Лис",визначити в ній головних і другорядних прсонажів;удосконалювати навички виразного читання й аналізу змісту твору; формувати читацький смак і  виховувати інтерес до творчості І.Франка, до краси рідного слова

1. Пригадайте вивчене в початкових классах про життєвий і творчий шлях  І.Я.Франка.
Продовжте речення : ДЛЯ МЕНЕ І.ФРАНКО - ЦЕ ..........

2.  Опрацювати теоретичний матеріал підручника , ст.49-50, про життя і творчість письменника І.Франка.



3. За прочитаними біографічними відомостями скласти план,записати його в зошит і переказувати за ним.

4. Ознайомитися з поняттям літературна казка  на ст.48.
Прочитати й запам'ятати термін  літературна казка, визначення її записати в зошит.

5.  Прочитати казку "Фарбований Лис ", ст.50- 56, й переказати її.


6. Перегляньте мультфільм "Фарбований Лис .
Порівняйте,  чим відрізняється літературний твір і мультиплікаційний.



7. Визначити головних і другорядних персонажів.Записати їх в зошит.

8. Виконати контрольний тест:


                    ДО УВАГИ !!!
 РОБОТА З ТЕСТОМ ОБМЕЖЕНА У ЧАСІ ДО 13 ЛИСТОПАДА ДО 21.00.










 







                                                      06.11.2020  


ТЕМА:Тематичне оцінювання з теми :
            "Світ фантазії та мудрості"(міфи,
             легенди, перекази,казки)


     
МЕТА: З'ясувати рівень засвоєння вивченого матеріалу, перевірити вміння застосовувати набуті знання , розвивати логічне мислення ,
пам'ять, розвивати і мобілізовувати сили в ситуації контролю

                       ДО УВАГИ !!! 

 КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ ВИКОНУЄТЬСЯ ТІЛЬКИ 1 РАЗ ! РОБОТА НАД НИМ ОБМЕЖЕНА У ЧАСІ ! ВИКОНАТИ ЙОГО ПОТРІБНО ЗА 40 ХВИЛИН   ДО 15.00  !!!
ТОМУ НЕ ВИТРАЧАЙТЕ ДАРЕМНО ЧАС 
І ПРИСТУПАЙТЕ ЗРАЗУ Ж ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ, УКАЗАВШИ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ І КЛАС 

          БАЖАЮ ВСІМ УСПІХУ !!!

1. Виконати контрольний тест :







                         03.11.2020


ТЕМА :  Позакласне читання.
                Сучасні українські казки.
                А.Сіяніка"Кирило Кожум'яка"

МЕТА: Ознайомитися з творчістю молодого українського письменника Антона Сіяніки,
визначити  тему та ідею казки, охаректиризувати головного персонажа;розвивати творчу уяву, логічне мислення, уміння висловлювати власну думку усно й письмово;виховувати прагнення до перемоги добра 

1. Повторити визначення казки як літературного жанру, її
    характерні ознаки,особливості будови.

2. Коротко ознайомитися з творчістю письменника                      А.Сіяніки.



                                 Творчість Антона Сіяніки

3. Переглянути екранізацію його казки "Кирило                            Кожум'яка" - першого українського 3D мультфільму !!!  




4.  Визначити тему та ідею цього твору, записати в зошит.

5. Записати риси характеру головного героя у вигляді плану 
    ( наприклад, як ви раніше характерзували Івана Сірка).

6.  Підготуватися до тематичної атестації з теми :"Вступ.
     Світ фантазії та мудрості"(міфи, легенди, перекази,                 казки) , ст. 4-47.
                    ДО УВАГИ !!!
 ПОЧНІТЬ ПІДГОТОВКУ ДО
ТЕМАТИЧНОЇ АТЕСТАЦІЇ З СЬОГОДНІШНЬОГО ДНЯ, ЩОБ УСПІШНО ЇЇ ЗДАТИ .ЇЇ РЕЗУЛЬТАТИ БУДУТЬ НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВИМИ 
ДЛЯ СЕМЕСТРОВОГО ОЦІНЮВАННЯ !!!